Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022

«Εγώ και η δασκάλα μου»: Ένα ξεχωριστό βιβλίο για έναν μοναδικό μαθητή.

 


Επιμέλεια: Βασίλης Κάργας

Μια τρυφερή ιστορία για ένα αγόρι και μια δασκάλα που ζουν σε ένα ακριτικό ελληνικό νησί, αποτελεί το παραμύθι, «Εγώ και η δασκάλα μου», της συγγραφέως και εκπαιδευτικού Πηγής Γρύλλη, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «the book project».

Η Πηγή Γρύλλη, με έναν απλό και ταυτόχρονα βαθιά συναισθηματικό τρόπο γραφής, μας μεταφέρει σε ένα ξεχωριστό σχολείο και μας παρουσιάζει όχι μόνο όσα λείπουν, αλλά και όσα βρίσκονται σε αφθονία.

Πρόκειται για ένα πολύ ξεχωριστό βιβλίο αφιερωμένο στο μονοθέσιο σχολείο των Αρκιών και στο οποίο  θα βρείτε μια τρυφερή ιστορία, ειπωμένη από τον μικρό Γρηγόρη, ένα παιδί που αποτελεί το μοναδικό μαθητή σε ένα ακριτικό νησί. Τι σκέφτεται; Πώς νιώθει; Και πώς η σχέση του με τη δασκάλα του θα του διδάξει τα πιο σημαντικά μαθήματα;

«Την αγαπώ πολύ τη δασκάλα μου. Είναι όμορφη και καλή. Τις πιο πολλές φορές κάθεται δίπλα μου σαν να είναι συμμαθήτριά μου. Μου κρατά το χέρι να γράψω σωστά τα γράμματα και τους αριθμούς, να πατάνε καλά πάνω στις γραμμές, για να μην πέφτουν στον γκρεμό. Έτσι μου λέει όταν τα κατεβάζω κάτω απ’ τη γραμμή. Κι εγώ σκάω στα γέλια…»

Βιογραφικό:

«Γεννήθηκα στην Πάτμο. Ζυμώθηκα με τα ηλιοβασιλέματα, κρυφάκουσα τα μυστικά των γλάρων και τους αυτοσχέδιους στίχους στα τραγούδια των ψαράδων. Κι όταν οι θύμισες, οι αγάπες ,τα όνειρα κι οι καημοί ξεχείλισαν τα σεντούκια της ψυχής, άρχισαν να γίνονται λέξεις κι οι λέξεις ιστορίες. Ιστορίες για τα παιδιά που λάτρεψα και υπηρέτησα σαν εκπαιδευτικός και ιστορίες για τους ανθρώπους που θαύμασα και πόνεσα. Βραβεύτηκα δύο φορές από τη «Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά» για τα βιβλία μου: «Ένα αλλιώτικο καβουράκι» (εκδόσεις Εντύποις ) και «Πάντα θα σ΄ αγαπώ παππού» (εκδόσεις Σαΐτης). Στον διαγωνισμό με θέμα την «Αρχαία Ελεύθερνα» ευτύχησα να βραβευτεί η ιστορία μου και να εκδοθεί από τις εκδόσεις Βιβλιοσκόπιο. Το έμμετρο παραμύθι «Στο πόδι το χταπόδι» είναι υπό έκδοση από τις εκδόσεις Σαΐτη για το 2021. Διήγημά μου με θέμα «Το σχολείο» βραβεύτηκε στο διαγωνισμό «Στέλιος Ξεφλούδας». Συμμετείχα στη συλλογική έκδοση διηγημάτων Δωδεκανησίων συγγραφέων, όπως επίσης και στις «Μικρές ιστορίες για μεγάλους», με παραμύθια για ηλικιωμένους.»

INFO:

«Εγώ και η δασκάλα μου»

Συγγραφέας: Πηγή Γρύλλη

Εικονογράφηση & Καλλιτεχνική επιμέλεια: Μιμίκα Καπούλα

Εκδόσεις: «the book project»

Κατηγορία: Παιδικό/Παραμύθι/Εικονογραφημένο βιβλίο

Ηλικία: 4+ ετών

Χρόνος έκδοσης: Νοέμβριος 2022

https://www.4e-project.gr/ego-kai-i-daskala-mou/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου